Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Student Member Maddy The FailFemale/United States Groups :iconhappy-acres: Happy-Acres
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 152 Deviations 1,157 Comments 2,668 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

deviation in storage by coIdcoffee

deviantID

furrybuttsdesu's Profile Picture
furrybuttsdesu
Maddy The Fail
Artist | Student | Digital Art
United States
:iconlazycryplz:

:bulletgreen: I'm Maddy.. So just.. Call me that owo
:bulletgreen: Currently doing commishes (Check donations box for info)
:bulletgreen: I'm 69 years young<3
:bulletgreen: Check out :iconiwillbitebeware: 's art, /eventhoughshe'sabum
:bulletgreen: Without a doubt you should check out :icontrebleclefaroo: 's art, because she's just.. Wow... You'll poop bricks, I shit you not.

I know, I know. I'm truckin' amazing, now go away.. KTHXBAI

OmgIlovepokemon
Add me on;
~ Skype : madelyn.meece
~ Windows Live Messenger : madelynmeece@ymail.com (Note me before you add me, I never use it~)

Donate

furrybuttsdesu has started a donation pool!
65 / 300
Currently doing commisions, they're extremely cheap, trust meh.

+Doing drawings for 5 points
+Custom lineart for 5 points
+Refrence sheets for 7 points
+Check out my adoptables, pay here though. (They're cheap too)
+(Maybe) animations for 10 to 20 points depending on how long it took me/ how hard it was/ how long it was.

Yup~ ouo Done. Note me and ask er whatever. <:

You must be logged in to donate.
woah yeah i've been really dead and i plan on still being dead, yay, love you guys.
maybe art soon >:

AdCast - Ads from the Community

×

Webcam

Comments


Add a Comment:
 
:icontrebleclefaroo:
Trebleclefaroo Apr 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
NSFW BIRTHDAY ART COMIN' YOUR WAY IN A RUSH 'CAUSE I WON'T GET A DRAWING DONE FOR YOU IN TIME

no but liek seriously I just drew a really detailed penurs, just be careful where you open this. Don't worry I'll draw you something nice asap.

PffthurrhurrhurrhurrhurrohgawdI'msorryifIdisturbyouwiththis.

orz :'D
deviantART muro drawing Comment Drawing
Reply
:iconfurrybuttsdesu:
furrybuttsdesu May 25, 2013  Student Digital Artist
OH WOW THANKS WTF
Reply
:icontrebleclefaroo:
Trebleclefaroo May 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
I KNEW YOU'D LIKE IT.

IM SORRY FOR YOUR EYEBALLS
Reply
:icontrebleclefaroo:
Trebleclefaroo Mar 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're username, just, it's the doki doki to my kokoro.
//DESU DESU KAWAII
Reply
:iconfurrybuttsdesu:
furrybuttsdesu Mar 23, 2013  Student Digital Artist
oyes that doki doki stuff and yeah omg yes. baby childs 2kawaii4u
Reply
:iconunicornderp:
Thanks for the watch!
Reply
:iconfurrybuttsdesu:
furrybuttsdesu Mar 10, 2013  Student Digital Artist
np~ ; u ;
Reply
:iconmultininjawolf:
Thanks for the watch c:
Reply
:iconhippous:
Hippous Feb 25, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks for the watch! C:
Reply
:iconcrayolaqueen101:
CrayolaQueen101 Feb 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I'm late I know. OTL
But,thanks for the favorite! ;v;
Reply
Add a Comment: